me t meMusic

piątek, 19 sierpnia 2016

Lato w czerni


Witajcie ;** Teraz trochę pada, ale wcześniej było dosyć gorąco. Dzisiaj dokonałam ostatnich zakupów przed jutrzejszym weselem. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Niedługo muszę się brać za siebie żeby nie zostawiać wszystkiego na jutro. Niestety jestem z tych osób co im się długo schodzi z wyszykowaniem. Według pogody jutro ma być gorąco i ciekawe czy faktycznie tak będzie. Jej już się nie mogę doczekać, ponieważ ostatni raz na weselu byłam rok temu, a uwielbiam chodzić na takie uroczystości. Jeśli wystarczy mi czasu żeby zrobić zdjęcia, to w następnym poście ukaże moją weselną stylizację.
W dzisiejszym wpisie trochę ciemnych kolorów mimo tego, że jest lato. Czarny kolor króluje u mnie w szafie niezależnie od pory roku. Zdjęcia tym razem były robione bardziej dla śmiechu, ponieważ w każdym poście na wszystkich jestem strasznie poważna. Czarną, koronkową bluzeczkę zestawiłam z czarnymi spodniami. Prosto i klasycznie, ale zawsze na czasie. Do tego ubrałam cienki, szary kardigan typu wodospad. Piękne, czarne, koronkowe buciki dostałam od siostry na urodziny. Są mega wygodne.
Miłego czytania ;** buziaczki <3



















 A tu stylóweczka mojej siostry. Odziedziczyła kombinezon po mnie, ponieważ zamówiłam go przez internet i niestety przyszedł trochę za mały. Na niej za to prezentuje się idealnie. 
Kombinezon- ALLEGRO
Sandały- CCC
 I na sam koniec rysunek, który również ona wykonała. Uwierzcie mi na słowo, ale to przy tym co ona ma w teczce to jest pikuś. Jakieś baśniowe postacie, zwierzęta wychodzą jej perfekcyjnie.
Jestem chociaż trochę podobna? :D

Spodnie- rynek
Bluzka- chińczyk
Kardigan- Vinted
Torebka- Vinted
Buty- rynek

2 komentarze:

  1. super , czerń to jest to zestawienie z czarnymi spodniami robi faktycznie pozytywne wrażenie, prosty , miły look. Lubie prostotę , klasykę , a dla kobiety która potrafi z prostych rzeczy stworzyć fajną stylizację jestem pełen podziwu . mega buciki .
    Ps Miłej zabawy i wielu ciekawych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń czernią, ale jaki kardigan cudny ^^

    OdpowiedzUsuń