me t meMusic

niedziela, 28 sierpnia 2016

Mint and flowers

Witajcie ;** Dzisiaj przygotowałam/ przygotowałyśmy dla Was dwie stylizacje. A krótko mówiąc będzie mój outfit i mojej młodszej siostry. Więc znajdzie się coś i dla starszego, i dla młodszego.
Podobno to ostatni tak ciepły weekend w tym roku, a Ja mam jeszcze miesiąc wakacji i dopiero chciałam zacząć z nich korzystać. Mam nadzieję, że to tylko brednie.
Co do naszych stylizacji to Ja postawiłam na miętę z czernią. Klasycznie, bez zbędnych dodatków. Dzisiaj zawzięłam się i z pół godziny malowałam oczy, ponieważ już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam je tak mocno podkreślone. Zatęskniłam za tym wyraźnym okiem, bo ostatnio to tylko trochę cieni, kreska i elo.
Co do wyglądu siostry to wybrała sobie białą sukieneczkę w kolorowe kwiaty. Jej takie kolory fajnie kontrastują, ponieważ ma ciemne włosy. Oczywiście Ja jako starsza siostra musiałam zadbać o makijaż i włosy. Postawiłam na delikatne dziewczęce kolory. Na oku trzy odcienie różu ładnie zblendowane, cieniutka kreseczka eyelinerem w pisaku i tusz, twarz pociągnięta jasnym pudrem, a policzki lekko podkreślone bronzerem i różem. Głównym punktem były usta, na które nałożyłyśmy matową szminkę w odcieniu jaskrawego różu. Włosy upięłam tak żeby było jej najwygodniej. Warkocz dobierany przez pół głowy zakończony kłosem.
Co myślicie o obu zestawieniach?
Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku i niedzieli ;** <3



























Bluzka- Chińczyk
Spódnica- Chińczyk
Koturny- Vinted
Sukienka- OLX
Sandały- miejski sklep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz