me t meMusic

wtorek, 16 sierpnia 2016

Pierwsza wyprzedaż szafy



Witajcie ;** Dzisiaj miał być zwykły post ze stylizacją, ale siostra podpowiedziała mi żebym zrobiła wyprzedaż szafy. I o to jest moja pierwsza wyprzedaż szafy. Może i dobrze mi to zrobi, ponieważ szafy już mi się nie domykają. Zawsze ciężko mi się rozstać z ubraniami, ale kiedyś trzeba zrobić miejsce na nowe nabytki. W razie pytań proszę pisać na mój e-mail: magda.lombarowicz@gmail.com, zostawić komentarz pod tym postem lub zostawić wiadomość w szufladce na instagramie. Na wpłatę czekam 3 dni, rzeczy wysyłam również w ciągu 3 dni.
Pozdrawiam i życzę cieplutkiego wieczoru ;**



Szara sukienka
rozmiar M    30 zł





Granatowa sukienka
rozmiar S       25 zł





Złota koronkowa sukienka
rozmiar M      35 zł






Biała wiązana koszula
rozmiar XL        14 zł





Beżowa sukienka
rozmiar S      30 zł




Czarna spódniczka w zakładki
rozmiar M      16 zł






Kremowa tunika
rozmiar XL        15 zł





Biała tunika koszula
rozmiar M      10 zł



Jeansowa mini
rozmiar S       20 zł







Krótkie jeansowe spodenki
rozmiar S      20 zł






Niebieska bokserka
rozmiar XXL     8 zł



Pstrokata mgiełka (nowa)
rozmiar M      25 zł






Kolorowa koszula
rozmiar XL     20 zł





Czarny top
rozmiar S    15 zł




Budyniowa bluzeczka
rozmiar M        18 zł





Kolorowa mgiełka
rozmiar M       20 zł






Miętowe spodnie
rozmiar M      30 zł




Limonkowa bokserka
rozmiar XXXL      8 zł



Ciemne jeansy
rozmiar S     20 zł




Biała bluza
rozmiar L      12 zł





Biało-błękitna spódniczka w kratkę
rozmiar S      16 zł



Falbankowata czarna spódnica
rozmiar M      20 zł





Imprezowa sukienka
rozmiar S      120 zł






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz