me t meMusic

środa, 10 sierpnia 2016

Koronkowa spódniczka



Witajcie w ten deszczowy i pochmurny dzień ;** W poprzednim poście wspominałam Wam o moim celu na ten tydzień. Jest początek tygodnia, a Ja już go wczoraj zrealizowałam. Obeszłam z chłopakiem mnóstwo sklepów i to właśnie w ostatnim udało mi się kupić sukienkę taką jaką chciałam. Zobaczycie ją za 2 tygodnie w osobnym poście. Niestety to jeszcze nie koniec, ponieważ już powoli muszę zacząć szukać drugiej.
Ostatnio zauważyłam, że wpisy bardziej kobiece (wyższe buty, coś eleganckiego) cieszą się większą oglądalnością niż takie sportowe. Chciałam żeby było jakieś urozmaicenie, ale widzę, że będę musiała wstawiać więcej „babskich” stylizacji. Tamtych całkowicie nie wykluczę i również co jakiś czas się pojawią. Chcielibyście konkretnie zobaczyć jakieś outfity?
Dzisiaj króluje czarna, koronkowa spódniczka. Bardzo lekka, zwiewna i elegancka. Do niej ubrałam mgiełkową, białą koszulę (chyba najlepsza biała koszula jaką kiedykolwiek miałam- chodzi o wygodę noszenia). Na wierzch ubrałam kremową marynarkę, ponieważ akurat tego dnia było chłodno. Srebrno-czarne dodatki, gdyż  innych nie przewidziałam da takiego looku. Miłego oglądania.
Buziaczki ;***
























Spódnica- House
Marynarka- Reserved
Koszula- Allegro
Szpilki- Chińczyk
Biżuteria- Swarovski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz