me t meMusic

niedziela, 7 sierpnia 2016

Elegant suit



Siemaneczko ;*** Jaka u Was pogoda, bo u mnie w kratkę? Ja się pytam gdzie to prawdziwe, gorące lato :o A nie dwa dni upałów, parę dni deszczu i zimna i tak ciągle. Nawet nie można dobrze się wygrzać i opalić. Jak to mówią „Niedziela dzień lenia” i u mnie też tak dzisiaj jest. Kompletnie nic mi się nie chcę robić. To chyba te zmiany pogody tak na mnie działają. Moje plany na najbliższy tydzień to znaleźć w końcu sukienkę na wesele, ponieważ robię to już od paru dni. Niestety bez rezultatów. Prawdopodobnie jestem zbyt wybredna w takich sprawach.
Pierwszy raz w mojej stylizacji pojawił się kombinezon. W końcu przełamałam się do tego typu strojów, ponieważ miałam wiele oporów żeby go kupić. A teraz wiem, że to był jednak dobry wybór. Postawiłam na bardziej elegancki model. Ogólnie niby jest luźny co widać na zdjęciach, ale jednak dobrze przylega do ciała. Spodnie niestety są trochę za długie, ale i tak noszę go tylko do szpilek więc nie przeszkadza mi to tak bardzo. Dodatków jak zwykle niewiele. Co sądzicie o całości?
Buziaczki i miłego oglądania ;**

























Kombinezon- chińczyk
Szpilki- chińczyk
Torebka- Vinted
Naszyjnik- cropp
Okulary- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz