me t meMusic

środa, 31 sierpnia 2016

Black & jeans



Witajcie Kochani ;** Jak tam Wam dzionek mija? Ćwiartka z Was pewnie jest w pracy, ćwiartka szykuję się do szkoły i korzysta z ostatniego dnia wakacji, a reszta pewnie odpoczywa.
Jeśli ktoś oglądał wczoraj mojego snapoinstagrama to miał okazję zauważyć już część tej stylizacji. Zestawienie jest aktualnie moim ulubionym i najchętniej wszędzie bym tak chodziła.
Ostatnio bardzo polubiłam lekkie i zwiewne spódniczki. Może ta na zdjęciach tak nie wygląda, ale musicie mi uwierzyć, że jest naprawdę leciutka. Aby przełamać tą delikatność połączyłam jeans z czernią, a pod spód założyłam ozdobne ramiączka. Bralet podobał mi się już od dłuższego czasu, ponieważ świetnie prezentuję w różnych zestawieniach. Akurat udało mi się w sklepie kupić idealnie dopasowany do mojej sylwetki. Nigdzie mi nie odstaje oraz nie jest zbyt luźny, a wręcz przeciwnie robi nawet za gorset.  Na pewno nie skończę na jednym i niedługo w szafie powinno pojawić się ich więcej.
Co do włosów to pierwszy raz wczoraj zrobiłam sobie sama te warkoczyki, bo już od dłuższego czasu za mną chodziły. I gdy się w nich zobaczyłam to wiem, że będę robić je na pewno częściej.
Co myślicie o całości? ;D
Pozdrawiam Was <3 buziaczki ;**





















Bralet- HOUSE
Spódniczka- H&M
Slip ony- targ
Ozdobne ramiączka- Promees lingerie
Okulary- H&M
Zegarek- ALLEGRO

2 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji :D Ten top jest świetny !
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, jestem na tak:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń