me t meMusic

czwartek, 25 sierpnia 2016

Bright outfit

 Witajcie ;** Jak widać lato do nas wraca. Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest bardzo gorąco. Jak widzicie zmieniłam tło na blogu, nazwę i kolory, ponieważ tamto już mi się znudziło. Jeszcze tylko muszę ogarnąć jak zmienić ogólny wygląd strony i będę całkowicie zadowolona. Coś mnie dzisiaj podkusiło i założyłam Twittera i nie wiem w sumie ani po co, ani dlaczego. Chyba tak z nudów żeby sprawdzić jak to wygląda. Niedługo zabraknie mi pamięci na telefonie na te wszystkie wymysły i aplikacje.
Zdjęcia ogólnie były same w sobie bardzo jasne, ale Ja je dodatkowo jeszcze rozjaśniłam żeby post wyglądał trochę inaczej niż poprzednie. To co najważniejsze czyli stylizację widać, a reszta jest zbędna.
Dzisiaj królują jasne kolory. Błękitne jeansy, jasnobeżowa koszula i brązowe koturny. Koturny wyglądają na dosyć ciężkie, ale tak naprawdę są bardzo leciutkie. Z dodatków ubrałam tylko a’la drewniany naszyjnik, który mam już w szkatułce dobrych parę lat, a dopiero pierwszy raz go założyłam. Co myślicie o całości?
Miłego popołudnia ;** Buziaczki <3















Spodnie- Chińczyk
Koszula- Casali
Koturny- miejski sklep

1 komentarz: