me t meMusic

czwartek, 4 sierpnia 2016

Birthday girl



Witajcie ;*** Na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za piękne życzenia, które mam nadzieję, że się spełnią. Najbliższym za cudowne prezenty oraz niespodzianki, które strasznie kocham. Mojemu chłopakowi, który sprawił żebym w tym dniu nie siedziała w domu i nie nudziła się oraz za tego pluszowego, dużego Misia. Nie mogę pominąć mojego kochanego brata od którego dostałam ten bukiet przepięknych róż oraz mojej siostrzyczki, która zrobiła mi cudowne zdjęcia (prezent też super dostałam i pewnie niedługo ukaże się w jakiejś stylizacji). A ogólnie chciałabym podziękować wszystkim. Jesteście Kochani <3 ;**
Ogólnie nie wiem co napisać w dzisiejszym poście. Muszę w końcu się wyspać, bo jestem strasznie rozkojarzona i zmęczona. Dzień spędziłam bardzo aktywnie więc mi się należy.
Może przejdę od razu do stylizacji żeby nie lać niepotrzebnie wody. Spodenki, które mam na sobie dorwałam wczoraj na rynku. Nie dość, że nie były takie drogie to jeszcze zostały ostatnie i to akurat mój rozmiar. Kocham koronkę w każdej postaci więc nie mogłam przepuścić żeby nie mieć jej również na spodenkach. Do nich dopasowałam białą koszulkę z nadrukiem, która ma siateczkowaty przód. Nie mogło zabraknąć wyższych butów. Tym razem postawiłam na kremowe koturny, które idealnie zgrały się z całą resztą. I co sądzicie o całości? ;)
Pozdrawiam i odsyłam do zdjęć ;* buziaczki ;**



























Spodenki- rynek
Koszulka- Terranova
Koturny- chińczyk
Łańcuch- CROPP

1 komentarz:

  1. Spóźnione życzenia- 100 lat, szczęścia i zdrowia- bo tego w życiu najwięcej brakuje. Miłość już chyba masz, więc tylko wytrwałości będę życzyć :)
    Świetne spodenki. Widziałam je kilka razy jako DIY, ale nie sądziłam, że wyglądają tak fajnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń