me t meMusic

piątek, 11 września 2015

Keep eye on you

 Witajcie ;) Jak Wam mija tydzień? Macie jakieś plany na weekend? Ja tym razem spędzę go w domu z moją rodzinką, bo ostatnio w każdy byłam gdzieś indziej. Ten tydzień był owocny w zmiany i postanowienia, które podjęłam, aby polepszyć swój wygląd. Ostatnio za bardzo chudnę, bo w ciągu 4 miesięcy zrzuciłam 7 kg, a ani nie prowadzę żadnej diety, ani intensywnie nie ćwiczę. Wczoraj więc postanowiłam wznowić moje ćwiczenia na pośladki, ponieważ poprzednie efekty przez tak duży spadek wagi zaczęły być już teraz znikome. Wcześniej robiłam 30-dniowe wyzwanie (przysiady), które później kontynuowałam i dawały ogromne efekty. Wczoraj zaś zaczęłam ćwiczyć z pewnym filmikiem na youtube, ale więcej Wam nie zdradzę, bo jak zaczną być widoczne owoce mojej pracy to stworzę o tym osobny wpis. Dzisiaj natomiast za namową/radą przyjaciółki zaczęłam pić drożdże i kupiłam sobie olejek rycynowy do wcierania w skórę głowy. Roztwór z drożdży jest wręcz obrzydliwy, ale jak faktycznie jest taki skuteczny to będę go codziennie piła. Jak zacznie być widoczna jakaś poprawa to również stworzę osobny post. Któraś z Was próbowała tej metody?
Ze względu na pogodę dzisiejsza stylizacja będzie trochę cieplejsza. Jakoś tego dnia naszła mnie ochota na ciemne kolory, a głównie na czerń. Bardzo podobały mi się w tym zestawie różowe NIKE, bo świetnie odbijały się od całej reszty, tworzyły wręcz taki kontrast z czernią. A Wy co o tym sądzicie?
Pozdrawiam <3 udanego weekendu ;*













buty- NIKE AIR MAX       legginsy- ALLEGRO      bluzka- HOUSE            kurtka- O&S

7 komentarzy:

  1. świetne te różowe nike! ładne zdjęcia :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, ale jesteś szczupła *.* Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty! Niesamowity wynik! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zawsze plany na weekend, teraz jest u mnie
    organizowany dzień ziemniaka (wiem jak to brzmi) ale
    festyn to festyn ;) świetna stylizacja, masz super wyczucie
    stylu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń