me t meMusic

czwartek, 17 września 2015

Koronkowa baskinka

 Witajcie ;) Dzisiaj był podobno ostatni najcieplejszy dzień w tym roku. Jak go wykorzystałyście? Jeszcze tylko jutro i weekend, a dopiero tydzień temu pytałam się Was jak będziecie go spędzać, a już przed nami kolejny. Jejku jak ten czas szybko leci. Dzisiejszy dzień należał do jednego z najcięższych i niedawno dopiero do domu wróciłam. Ten gorąc przez to mi w ogóle nie odpowiadał tylko jeszcze bardziej męczył. Wczoraj postanowiłam wybrać się na rynek z myślą "A może uda mi się coś upolować". No i jak to kobieta przecież z pustymi rękami nie wrócę do domu. Udało mi się zakupić 3 pary spodni po bardzo atrakcyjnych cenach i od razu człowiek staje się weselszy.
Dzisiejszy zestaw składa się z koronkowej bluzki z baskinką, którą bardzo lubię, ponieważ można ubrać ją na eleganckie wyjście, ale również na dyskotekę. Do niej wybrałam klasyczne, czarne, materiałowe spodnie ze skórzanymi wstawkami oraz czarny żakiet. Z dodatków to pojemna, czarna torba i wygodne, koronkowe balerinki.
Miłego oglądania, a Ja lecę poćwiczyć. Całuski ;** pozdrawiam <3














spodnie- MIAONI    
tutaj taka sama bluzka- klik    
taki sam żakiet- klik
takie same balerinki- klik

8 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, naprawdę ładna ta bluzeczka :) ale
    buciki skradły moje serduszko :) Nie ma to jak udane zakupy
    prawdą jest że kobieta do domu z pustymi rękami nie wróci
    wiele razy udało mi się kupić niepotrzebne błahostki ;)
    ale gdy już kupię coś extra, radość jest nie pohamowana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak, każda kobieta potrzebuje zakupów :) Ja dzisiaj też miałam udane zakupy i życie staje się piękniejsze!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Cudowna stylizacja :D
    Och jak dawno nie byłam na zakupach, przez szkołę nie mam czasu nawet w pokoju posprzątać haha
    Miłego weekendu :)
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka baskinka! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie Madziu musisz się pochwalic nowymi łupami! :) baskinka, koronka - to coś co kocham! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że upolowałaś 3 pary spodni :D

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl tej bluzki! Zakrywa to co mi sie nie podoba w sobie :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń