me t meMusic

niedziela, 20 września 2015

White sneakers

 Witajcie ;) I jak Wam weekend leci, bo przecież jeszcze się nie skończył? Ja wczorajszy i może dzisiejszy dzień spędziłam/ spędzę na Skierniewickim Święcie Kwiatów, Owoców i Warzyw. Jak to w takim dniu wszędzie pełno straganów, karuzel i ludzi. Na szczęście pogoda była ładna, bo dzisiaj już jest zimno i zbiera się na deszcz. Wczoraj odbyły się koncerty Bajm, Poparzeni Kawą Trzy i Power Play oraz zapierający dech w piersiach przepiękny pokaz fajerwerków. Po południu tzn. dzisiaj wieczorem ma być Tede, Video i Ania Wyszkoni. Jak nie zacznie padać to może się wybiorę.
Zdjęcia są jasne, ponieważ wczoraj świeciło strasznie słońce, ale zawsze coś widać. Ubrałam jasne jeansy z wysokim stanem, białą koszulkę z rysunkami i do tego jeszcze zieloną koszulę. Według mnie idealnie do tego zestawu pasowały białe sneakersy. A Wy co o tym sądzicie?
Całuję i pozdrawiam ;**















jeansy- Miss RJ
koszulka- Esotiq
sneakersy- reeca
naszyjnik- cropp

5 komentarzy:

  1. no to mamy podobną historię :) bardzo ładne zdjęcia! Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz. Stylizacja na 6+. :D
    Zapraszam do mnie,bedę wdzięczna za kliknięcia. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonać do melanżowych spodni. U kogoś mi się podobają ale sama źle się w nich czuję ;). Tobie świetnie pasują!

    OdpowiedzUsuń