me t meMusic

sobota, 26 września 2015

Leather skirt

 Witajcie ;) Jak Wam tydzień minął? Mi niestety bardzo szybko. Coraz szybciej zbliżam się do końca wakacji i powrotu na studia. Został mi i innym studentom już tylko tydzień wolności. Trzeba go wykorzystać jak najlepiej się da.
Dzisiejszy dzień miałam dosyć zabiegany, bo ledwo otworzyłam oczy, a już musiałam szykować się do Rawy. Oczywiście żeby tradycji stało się zadość to musiałam coś sobie kupić, bo inaczej ten wyjazd nie miałby sensu. Tym razem upolowałam czarne botki z futerkiem, beżowy lakier do paznokci i szelki <3, o których zakupie myślałam już od dawna. Po powrocie od razu pojechaliśmy zbierać jabłka (takie są uroki mieszkania na wsi). A teraz w końcu mogę odpocząć, wypić kawkę i napisać spokojnie kolejnego posta.
Dzisiejsza stylizacja składa się ze skórzanej spódnicy, która była skracana, ponieważ nie odpowiadała mi jej długość oraz kremowego sweterka ozdabianego z przodu koralikami. Postawiłam na minimalizm i z dodatków wybrałam tylko rude botki na słupku i czarną chustkę pod szyję. Co o tym myślicie?
Całuję ;** Trzymajcie się ciepło <3













spódnica- dostałam w prezencie
sweterek- Four seasons
botki- step by step

16 komentarzy:

  1. skórzane spódniczki nigdy mi się nie znudzą:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spódniczka i buty. Totalnie jesienny klimat! Chciałabym widzieć siebie w takim eleganckim i pięknym wydaniu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie widze cie w tej stylizacji :/ Ale to tylko moje zdanie :)

    Zapraszam na nowy post ! ♥ Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym tylko buty w tej stylizacji :)

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna stylizacja :)

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie ok, ale coś te buty mi nie pasują. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne apódniczka i botki cudne :)!
    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna spódniczka :) modny fason :) zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty piękna jak zawsze, ale stylizacja mi jakoś do Ciebie nie pasuje.. chociaż na Tobie i tak wszystko super wygląda :( <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. buty cudowne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz mega *.* Butki <3 Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No no no buciki są świetne :). Ech nic nie mów o tych studiach! Ja zaczynam 5go. Na szczęście mam tylko dwa dni zajęć <3. Ostatni rok magisterki nie jest chyba zbyt obfity w zajęcia :D. Pozdrawiam ciepło :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post, jak i blog
    Zapraszam do siebie nowy post
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń