me t meMusic

wtorek, 8 września 2015

90-lecie Straży

 Witajcie ;D Jak brzydko się zrobiło za oknami. Brrr jest zimno i ciągle pada, ale Ja mam dla Was rozgrzewający pościak z sobotniej imprezy w Straży. Wiem, że na prawie wszystkich zdjęciach densimy, ale uwierzcie- aż szkoda było siedzieć jak nogi same rwały się do tańca.
Tego dnia Ochotnicza Straż Pożarna w Mokrej Lewej, do której należy Mój Chłopak obchodziła swoje 90-lecie istnienia. Na początku była Msza w Kościele w intencji Strażaków, w której każdy mógł uczestniczyć. Następnie udaliśmy się przed OSP gdzie odbył się uroczysty apel, w którym wręczono odznaczenia Strażakom oraz wysłuchaliśmy wystąpień zaproszonych gości. Po tych wszystkich oficjalnych występach podążyliśmy wszyscy do Straży na obiad. Co się działo dalej widać doskonale na fotkach. Zostało potańczone, pojedzone i pośmiane. W takim doborowym towarzystwie nie da się źle bawić. A Wy jak spędziliście sobotę?
Długo zastanawiałam się co ubrać w takim dniu i postawiłam w końcu na klasyczną czerń z bielą. Główną rolę odegrała tym razem zwiewna bluzeczka w groszki, do której dobrałam resztę ubrać i dodatki. Wybrałam do niej czarną spódniczkę i biały dłuższy żakiet. Z dodatków to srebrną biżuterię, małą czarną torebeczkę oraz brązowe botki na słupku, które moim zdaniem fajnie odbijały się od całej reszty. Co sądzicie o tym zestawie?
Zdjęcia wykonała najlepsza Asia. którą mogę Wam wszystkim z całego serca polecić. Jeśli chcecie jakieś ładne fotki w plenerze, na weselu lub w innych okolicznościach to ona robi to perfekcyjnie. Na swojej stronie nie ma zbyt dużo zdjęć, ponieważ nie ma czasu żeby je tak ciągle wstawiać, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że jest doskonała.
https://www.facebook.com/asiajedrzejewskafotografie?fref=ts

Pozdrawiam <3 życzę cieplejszego dnia ;*


Moje Kochanie dostaje odznaczenie. Jednak to prawda, że za mundurem panny sznurem, bo według mnie wyglądał w nim bardzo przystojnie *.*















marynarka- Reserved      spódniczka- chińczyk           bluzeczka- influence           torebka- New Style

20 komentarzy:

  1. jak tak na Was patrze to ciesze sie, że mój Kuba nie ubiera mundurów bo bym sie musiała martwic o niego :D Pilnuj lepiej swojego przystojniaka pilnuj bo na prawde pasuje mu ten mundur! :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnuje i to bardzo :D uśmiechnął się czytając Twój komentarz i dziękuję za takie miłe słowa :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Musiało być ciekawie, świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D jak to w Straży radośnie i zabawowo :)

      Usuń
  3. Po zdjęciach widać, że imprezka się udala :)
    Bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo :) ostatnio jedna z lepszych :D
      Dziękuję ogromnie :*

      Usuń
  4. widzę że, fajnie było :) tez bylam kiedys w strazy :P
    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jeśli możesz to kliknij -> KLIK - Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :) I jak było? :D
      Już zajrzałam :*

      Usuń
  5. strażak to według mnie najbardziej godny zawód, a bycie dziewczyną strażaka to już w ogóle zaszczyt ;] widzę, że świetnie się bawiłaś! piękna spódniczka ;>

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się czuję :) Oboje dziękujemy za tak miły komentarz :D
      Wręcz cudownie się bawiłam :p dziękuję :*

      Usuń
  6. świetne zdjęcia :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś, piękne botki :))
    Widać, że impreza udana!
    Mogę liczyć o kliknięcia w linki w tym poście: http://madeleineee1994.blogspot.com ?
    Pozdrawiam :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :D moje ulubione *.* oj bardzo udana :)
      Już odwiedziłam :p pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Widzę udane tańce :) Zapraszam na swój szyciowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. porządna relacja widac, że dobrze się bawiliście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na zdjęciach bardzo dobrze :D również pozdrawiam :)

      Usuń