me t meMusic

wtorek, 29 września 2015

Pastelowa rozkosz

 Witajcie ;) Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie dotychczas dodane komentarze. Jest mi niezmiernie miło czytając te pozytywne, ponieważ ogromnie mnie motywują do dalszego pisania, a z negatywnych lub zwracających uwagę wyciągam wnioski i próbuję to zmienić. Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ Ja nie zauważam wielu mankamentów i dzięki Waszym uwagom mogę je w końcu dostrzec i naprawić. Jeszcze raz dziękuję ;D jesteście wspaniali <3
Druga sprawa to taka, że poszukuję osoby, która zmieniłaby wygląd mojego bloga, ponieważ niestety sama nie potrafię sobie z tym poradzić. Znacie może kogoś takiego?
Dzisiejsza stylizacja jest jaśniutka w pastelowych kolorach. Co tu dużo opisywać: do różowych rurek ubrałam zwykłą, białą koszulę z kołnierzykiem i kremowy sweterek. Z dodatków postawiłam na kremowe szpilki i srebrny łańcuch. Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam ;* życzę spokojnego wieczoru <3















koszula- F&F
spodnie- Hello Miss
szpilki- G2G

29 komentarzy:

  1. Kochana śliczne pazurki ♥
    Piękna pastelowa stylizacja, wyglądasz świeżo i delikatnie, bardzo podobają mi się sandałki i spodnie. Przez kilka pierwszych zdjęć myślałam, ze obcięłas włoski :) dopiero pod koniec zauważyłam, ze są upięte ..ufff :P
    Kochana nie znam się na tworzeniu stron, jedno co mogępodpowiedzieć, to spróbuj poszukać gotowych motywów na bloga, jest tego sporo w necie, większość z nas z tego korzysta :***

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pochwalę się, że sama je robiłam :D niestety i tak muszę je obciąć i właśnie postaram się w tym tygodniu, bo mam straszny problem z wypadaniem :(
      Dziękuję bardzo na pewno czegoś poszukam :*
      Pozdrawiam ♡

      Usuń
    2. Pamiętaj że obcięcie włosów nie zmniejszy znacznie ich wypadania... Chyba że są naprawdę bardzo ciężkie. Powalcz o nie! Mogę polecić Ci abyś przed każdym myciem nałożyła na skalp sok z czarnej rzepy. Uwierz, pomaga :) Gdy nie masz do niej dostępu to też dobra choć słabsza w działaniu jest pokrzywa (płukanki). Podaję tylko naturalne sposoby ponieważ po co obciążać skalp :) pozdrawiam

      Usuń
  2. bardzo ładna stylizacja!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięękna! :* Wrzuciłabym koszulę w spodnie, ale ja to ja :D haha
    A co do zmiany wyglądu bloga to poszukaj o tym w necie, na yt, jest dużo "tutoriali" misia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Wsadziłam ją na początku, ale nie ładnie się układała i wyglądała więc dlatego jest wypuszczona :)
      Już parę przejrzałam, ale muszę chyba jeszcze więcej :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. rozuuumiem :) w razie czego służę pomocą ! :*

      Usuń
  4. urocze a jednocześnie bardzo kobiece i eleganckie zestawienie w subtelnym wydaniu. Super. Pazurki i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :). Zacznę od bloga - ja miałam ten sam problem, ale znalazłam gotowy szablon, poprosiłam kolegę, żeby trochę go pozmieniał (przerosło mnie to hah) i teraz w sumie mi się podoba :D! Może spróbuj pokombinować, w sieci jest dużo porad blogowych, np. jak umieścić wtyczkę fanpage z facebooka itd. z czym sobie sama poradziłam :D!
    Co do stylizacji - podoba mi się! Lubię głównie ciemne kolory, ale czasem mam ochotę wskoczyć w coś kolorowego bądź jaśniejszego. Rurki, buty i sweterek w tych kolorach - takiego czegoś mi brakuje :)! Super. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spodnie :) ja tu czuję wiosnę :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs? kom za kom ?
    napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz. Prosto, pastelowe barwy, bez zbędnych kombinacji. Jednak zastanowiłabym się nad tłem zdjęć. To one nadają zdjęciom charakteru. Po zdjęciach wnioskuje, że mieszkasz na obrzeżach miasta lub na wsi - duużo zieleni dookoła. Ja mieszkam na wsi, a w okolicy jest pełno ciekawych miejsc, do robienia zdjęć. U Ciebie na pewno też! Na pewno inne miejsce zdjęć nada im ten klimat i będzie się je lepiej oglądało. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dobranie kolorów :)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo świeżo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo schludny i dziewczęcy look! Bardzo przypadł mi do gustu. Masz śliczną figurę!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety słabo znam się na wyglądzie blogów :) świetna stylizacja wygladasz naprawdę super:) uwielbiam taki pastelowy look :) sama z chęcią bym się tak ubrala:)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne spodnie i urocze zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne spodnie i urocze zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie bardzo ładne, koszula również, ale najbardziej urzekły mnie te szpilki <3
    Szablony to coś naprawdę strasznego, sama ze swoim walczyłam bardzo długo... Strasznie ciężko cokolwiek z nimi zrobić, gdy nie ma się pojęcia o kodach CSS lub htmlu... Ja zdecydowanie bardziej wolę pisanie od kwestii technicznych, na których totalnie się nie znam.

    Pozdrawiam:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spodnie! Bardzo podoba mi sie ten odcien rozu :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze takie letnie kolorki, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/
    Spodnie bardzo mi się podobają i czadowe pazurrrrrki- uwielbiam <3


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba taka stylizacja!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta stylizacja mega do Ciebie pasuje :)
    Ja jakieś wygląy umiem robić :) Swój sama zrobiłam

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za odwiedziny :-) I czekam na Twój kolejny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń