me t meMusic

poniedziałek, 14 września 2015

Klasyczny granat

 Witajcie ;) I jak Wam minęły piąteksobotaniedziela? Ja miałam nigdzie nie wychodzić, a jednak dałam się namówić na grilla/ognisko, które było urządzane wczoraj u mnie na wsi. Zjadłam kiełbaskę, porozmawiałam i zmarzłam niemiłosiernie. Poszłam stamtąd jako jedna z pierwszych, ponieważ ubrałam się nieodpowiednio  do pogody i już tak dygotałam, że nie mogłam wytrzymać. Od razu po powrocie wykorzystałam to, że jestem sama w domu i wzięłam się za mój codzienny trening. Dzięki temu spaliłam te tłuste kiełbaski i w końcu się rozgrzałam. Dzisiaj niestety cały dzień jestem w biegu i nie śpię już od 7. Wybaczcie więc, że post nie jest jakiś obszerny, ale pisany jest na szybko.
Jak widać na zdjęciach tym razem wybrałam styl bardziej poważny/klasyczny. Postawiłam na granatową sukienkę ze złotymi guzikami z boku i biały płaszczyk ze względu na pogodę, ale również ,dlatego że ciekawie kontrastował z tymi ciemnymi kolorami. Tym razem ubrałam balerinki, ponieważ niech chociaż raz moje nogi odpoczną od wysokich butów. Z dodatków bez rewelacji, gdyż sukienka sama w sobie była już wystarczająca i nie trzeba było jej zbytnio ozdabiać. Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam ;* życzę miłego rozpoczęcia tygodnia <3



















 Mój Mały Kochany Fotograf <3 ;*
sukienka- ALLEGRO        płaszczyk- Atmosphere      baleriny- step by step      naszyjnik- cropp

7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest bardzo interesująca ze względu na te guziki :)


    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, uwielbiam taka klasyczną
    elegancję :) widać że ćwiczysz, masz takie
    chudziutkie nóżki <3
    słodki fotograf :) buziaczek dla niego :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piękna. Elegancka ale zarazem prosta i ma przepiękny, głęboki kolor. Ale jeszcze ładniejszy jest płaszczyk. Super stylizacja na jesienne wyjścia, a jesień tuż tuż :) Pozdrawiam

    damecarax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie sukienka nie potrzebuje więcej ozdób, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :) Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wizytę u mnie ;)! Zestaw świetny, najbardziej podoba mi się płaszczyk ^^. Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń