me t meMusic

czwartek, 29 października 2015

Rozpinany sweter oversize


Witajcie ;) Ten post piszę prosto z domu. Dzisiaj w końcu zawitałam na wieś odwiedzić moją rodzinkę, bo ile można siedzieć w akademiku. Zdjęcia były robione na szybko przez moją siostrę, o której dawno nie wspominałam. Niby to była chwila, ale jednak strasznie zmarzłam. Chyba to już jedne z ostatnich wpisów gdzie prezentuje stylizacje „rozebrane” tzn. bez kurtki albo płaszcza, ponieważ robi się coraz chłodniej, a nie chcę być chora po raz czwarty. Już z góry teraz uprzedzam, że kolejne notki nie będą zbytnio związane z tematem mojego bloga, ale będę się starać w jak najszybszym czasie do tego powrócić. Ostatnio spotkałam się z komentarzami, że bardzo mocno się maluję i żebym pokazała swoją prawdziwą twarz więc postanowiłam, że dzisiejsze fotki będą prawie naturalne. Prawie, ponieważ nałożyłam tusz na rzęsy, gdyż bez tego nigdzie się nie ruszę. Mam nadzieję, że ANONIMOWI komentatorzy odczuli w tym momencie satysfakcję.
W dzisiejszym outficie główną rolę odgrywa długi, rozpinany sweter typu oversize. Może i nie podkreśla naszej figury, ale przynajmniej ukrywa nasze mankamenty i jest bardzo ciepły, a to jest dosyć istotne jesienią. Chociaż w połączeniu z butami na obcasie i rurkami albo legginsami tworzy bardzo kobiecy look. No i najważniejsze dla kobiet to, że nie wychodzi z mody. Ja postawiłam na trochę elegancji i ubrałam do niego zwykłą, białą koszulę z kołnierzykiem. A i moje kochane paznokcie, które sama sobie wykonuję tzn. cały czas uczę się robić jakieś ładne wzorki. Co myślicie o całości?
Buziaczki ;**














botki- step by step
legginsy- allegro
koszula- F&F
sweter- colours of the world

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia zrobiła Ci siostra :) A komentarzami od anonimowych autorów wcale ięnie przejmuj, wcale nie zauważylłam, zebyś mocno się malowała, zawsze pięknie wyglądasz, młodziutko i świeżo <3 Piękna stylizacja, extra jest ten dluższy sweter, kocham takie okrycia, śliczne botki <3

    Miłego weekendu !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, akurat u Ciebie ten sweterek nie ma co skrywać- masz idealną figurę, jesteś szzuplutka, ładna, że pewnie nie jedna osoba Ci zazdrości :)
    Jeśli chodzi o makijaż.... ja bym się nie przejmowała na Twoim miejscu tymi życzliwymi anonimkami, bo ludzie jak chcą gadać, to i tak będą to robić- niestety nie każdemu się dogodzi :P
    szkoda, że te anonimki piszą takie rzeczy właśnie anonimowo i nie mają odwagi sami się ujawnić :P hehehe

    super wyglądasz !
    a ten sweterek bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię swetry tego typu. To chyba styl skandynawski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię "skandynawskie" ubrania. Wzory są niesamowite, takie zimowe. Genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny sweterek! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest REWELACYJNY, właśnie czegoś takiego podobnego szukam!!!! Oj bidulko, tyle już chorób za Tobą, oby Ciebie znowu nic nie dopadło, ubieraj się ciepło ;)!

    OdpowiedzUsuń