me t meMusic

poniedziałek, 26 października 2015

Miodowe futerko


Witajcie ;D Dzisiaj pogoda dopisała, a przynajmniej w Łodzi. Wybraliśmy się znowu na zdjęcia do parku, ale tak podoba mi się tam ten jesienny krajobraz, że aż brak mi słów. Mieliśmy trochę więcej czasu i od razu fotki wyszły lepsze, z których jestem mega zadowolona. A wszystko to zasługa Mojego Chłopaka, który wytrwale chodzi za mną i je robi. Bardzo podoba mi się, że to futerko tak fajnie współgra z tłem i tworzy taką magiczną i pełną uroku całość. A Wy co o tym myślicie?
Muszę przeprosić wiele osób za zaniedbanie i zerową aktywność, ale postaram się w jak najbliższym i najszybszym czasie odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Jako takich refleksji i przemyśleń z tego weekendu to nie mam. Mi osobiście minął nudnie i jak zwykle w łóżku. Pogoda i tak nie dopisywała więc nie mam czego żałować. Spędziłam te 2 dni z chłopakiem i z serialem „LOST”, który dzięki niemu pokochałam.
Dobra dosyć tego lania wody i w końcu czas żeby przejść do konkretów. Stylizacja jak stylizacja podobna jak każda inna. Miodowe futerko, które było skracane przez moją mamę, ponieważ nie lubię takich dłuższych płaszczy. Jego złocisty kolor chyba zawsze będzie królował jesienią. Z nim idealnie komponowały się beżowo-złote botki. Resztę ubrań skompletowałam w oparciu o harmonizację z wyżej wymienionymi rzeczami w kolorach jesieni. W tym wypadku założyłam jasnoniebieskie jeansy i białą koszulkę w granatowe paski. Do tego wszystkiego świetnie pasowała zwykła, czarna, prosta torebka, która dopełniała całość. I jak Wam się podoba całokształt?
Buziaczki ;**



















jeansy- Miss RJ
koszulka-  Superio
futerko- KMX
torebka- New Style

5 komentarzy:

  1. Misia jak pięknie! <3 Cudowne zdjęcia i pamiętaj, jesteś śliczna! :*

    PS: Lost, uwielbiałaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sesja ♥ wyglądasz ślicznie !!! Kożuszek idealny, zdolna Mama, no i fajny pomysł, by go ściąć :) Kochany ten Twój chłopak, cierpliwy i zakochany widać :) zdjęcia wyszły cudownie !! Fajnie widzieć Cię uśmiechniętą :****

    Miłego dnia kochana !!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko świetne, ale mnie bardziej urzekła bluzeczka ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń