me t meMusic

sobota, 17 października 2015

Zwyklak



Witajcie ;) Znalazłam jeszcze jakieś zdjęcia zrobione tuż po wyjściu od fryzjera. Chyba jedyny post, na którym mam rozpuszczone, krótkie włosy. Jesienna aura niestety mi nie sprzyja. Przeziębiłam się i kolejny weekend spędzam w łóżku. Już drugi raz w ciągu 2 tygodni jestem chora.
W czwartek wróciłam do siebie na wieś odwiedzić moją rodzinkę i odpocząć od tego miejskiego zgiełku. Nie ma to jak jedzenie u Mamy, a nie to studenckie na szybko robione. Nie będę się dzisiaj rozpisywać, ponieważ nie mam weny przez te leki na przeziębienie i ogólnie przez samopoczucie.
Dzisiaj mam na sobie taki najprostszy zwyklak. Szary bluzko/sweterek z rękawami ¾ , jasne jeansy, moja nieodłączna skórka, turkusowe trampki i torba. Wiem, że stylizacja nie porywa, ale za to jest bardzo wygodna.
Trzymajcie się zdrowo <3












spodnie- Miss RJ
bluzka- naf naf

10 komentarzy:

  1. Super zwyklak! Piękny zegareczek! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, zwyklak tez może być ciekawy, wszystko zależy od gustu i talentu, a Ty kochana masz niezłe wyczucie stylu i super wyglądasz za każdym razem ❤ Świetna torebka i zegarek,a skurzana kurteczka jest zawsze nieśmiertelna !! Pięknie kochana :***

    Miłej niedzieli !!!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama często stawiam na wygodę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw ;) Uwielbiam takie zwyklaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzana moto kurtka! Moj ulubiony element kazdego zestawu! Super!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie zwyklaki zawsze się sprawdzają!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh no właśnie, mama robi najlepiej :D! Choć kiedy mam luźniejszy dzień, to czasem zrobię coś lepszego na obiad i wtedy jest prawie jak w domu. Wracaj do zdrowia, niestety jesień ma to do siebie, że wywołuje przeziębienia itp. :(. Stylizacja super, takie są najlepsze na co dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj szybkiego powrotu do zdrowia! Super kurtka ;)

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń