me t meMusic

poniedziałek, 2 listopada 2015

Dawne stylówki



Witajcie ;) Tak jak napisałam w poprzednim poście przez jakiś czas nie będzie teraźniejszych  fotek albo zdjęcia nie będą związane z tematyką bloga. Musicie mi to wybaczyć, ale nie mogę teraz wychodzić na photo, ponieważ mam problemy ze zdrowiem, a chcę dodawać kolejne wpisy. Dawajcie jakieś propozycje kolejnych postów w komentarzach, bo nie mam zbyt dużo pomysłów. Będę Wam bardzo za to wdzięczna i już z góry dziękuję.
W dzisiejszej notce znajduje się wiele stylizacji z przed wakacji. Widać po wyglądzie, że bardzo się zmieniłam, ale mam nadzieję, że kiedyś wrócę do starej Magdy. Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości i otoczenie też nie współgra, ale fotki z lustra chyba dziewczyny lubią najbardziej. Dajcie znać, która stylówka podoba Wam się najbardziej, a Ja zmykam na serial.
Buziaczki i trzymajcie się cieplutko <3 ;*
















4 komentarze:

  1. wrócisz, wrócisz! na pewno! :* wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu mówisz o sobie "dawna Magda" przeciez jetes tak samo piękna teraz jak i na tych zdjęciach kochana !!! świetne stylówki, każda inna i ciekawa, oczywiście w krótkej spódniczce i pofalowanych włosach najbardziej rzucasz się w oczy, bo to pewnie przed jakimś większym wyjściem :) Super kochana! Jak nie możesz wychodzić to się w ogóle nie przejmuj, zawsze możesz zrobić wpis o tym, co czytasz, co oglądasz, jak spędzasz czas, albo pstrykaj foteczki w lustrze tez super !!
    Na pewno coś wymyślisz <3
    Miłego wieczorku i wracaj szybko do zdrowia kochana :****
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne stylówki :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylówki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń