me t meMusic

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Weselny klimat

 Witajcie ;) Na samym wstępie chciałabym Was przeprosić za jakość zdjęć, ale były robione na szybko, bo już się zaczęło ściemniać i jeszcze deszcz kropił. Jak sam tytuł posta wskazuje w ten weekend bawiłam się z najbliższymi na weselu. Nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz na jakimś byłam więc z tego ogromnie się cieszyłam. Ślub był radosny, huczny, a Państwo Młodzi przepiękni. Z chłopakiem oczywiście się wytańczyliśmy, wyskakaliśmy, no i rzecz jasna pojedliśmy. A Wy lubicie wesela?
Tego dnia postawiłam na mój ulubiony kolor połączony z bielą (bardziej podchodzi pod kolor kremowy). Sukienka była luźniejsza, koronkowa i wspaniale się kręciła przy obracaniu. Do niej ubrałam kremowy, dłuższy żakiet, bo pogoda była bardzo zmienna i szpilki w tym samym kolorze. Z dodatków to czerwoną kopertówkę i srebrno-czarną biżuterię od Swarovskiego. Co myślicie o tym połączeniu?
Zamieściłam również fotkę Przemka (Chłopaka), który wyglądał bardzo elegancko i czarująco się prezentował. Jako jedyny na całej sali miał czerwony krawat więc znacząco się wyróżniał. Niestety na zdjęciu nie ma marynarki, ale i bez tego wyglądał oszałamiająco. A o jego zestawieniu co sądzicie?
Pozdrawiam ;* i życzę przetrwania poniedziałku ;D
instagram: madeleineee1994















sukienka- ALLEGRO     żakiet- Reserved    szpilki- G2G     biżuteria- Swarovski

12 komentarzy:

  1. Piękna z klasą :) Ładnie Ci w czerwonym
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki! *.* strasznie mi się spodobały, pasują do Ciebie!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Moje ulubione i najwygodniejsze :D
      Zaraz zajrzę :)

      Usuń
  3. Wyglądasz pięknie! Cudna stylizacja :) Zanim jeszcze rpzeczytałam notkę już po zdjęciach domyśliłam się, że z pewnością jest to weselny klimat! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Haha aż tak to się rzuca w oczy? :p
      Zaraz zajrzę :)
      Również pozdrawiam i życzę udanego dnia ♡

      Usuń
  4. Jak ja dawno nie byłam na weselu :D
    Ładnie wyglądałaś :)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja też już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam przed tym weselem :p
      Zaraz zajrzę :)

      Usuń
  5. pieknie wyglądasz !
    Ja tez wlasnie po weselu :D :*


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      O jaki zbieg okoliczności :D i jak było? :)

      Usuń
  6. Przemo jaki elegansio :D Pięknie wyglądaliście oboje! :3 I przecudnie Ci w czerwonym! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo Mój Przystojniak *.*
      Dziękujemy ♡
      Haha w końcu mój ulubiony :D

      Usuń