me t meMusic

sobota, 15 sierpnia 2015

Asymetryczna czerń

Witam Was ;). Fotki z dzisiejszego wpisu robione były w jednym z łódzkich parków. W tamtym tygodniu wybrałam się razem z siostrą do Łodzi, ponieważ musiałam załatwić ważną sprawę oraz chciałyśmy trochę "odpocząć" od tej wsi. Oczywiście stałym punktem programu od miesiąca jest udanie się do jakiegoś miejsca na zrobienie zdjęć. Robiła je rzecz jasna Moja Siostra. Następnie shopping w Manu (2 kobiety razem więc to logiczne). Nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo ostatnio przez tę pogodę nie mam weny.
Zestaw klasyczny róż z czernią. Ze względu na te upały ubrałam krótkie, różowe spodenki z czarną, asymetryczną bluzką z wilkiem. Buty naturalnie, że Nike, bo najwygodniejsze, srebrny łańcuch i pasek oraz czarny plecak na swoje bibeloty.
Całuję ;** i pozdrawiam <3
instagram: madeleineee1994
















Nike Air Max        koszulka- emtivi      łańcuch- TIGER     plecak- ODAL      spodenki- nie pamiętam

7 komentarzy: