me t meMusic

piątek, 21 sierpnia 2015

Black or white?

 Witajcie ;) Dzisiaj jak to mówią piątek weekendu początek ;D Macie już jakieś plany czy lubicie spontany? Dobra koniec tego rymowania, bo mi nie wychodzi xD hahaha U mnie dzisiaj bardzo zabiegany dzień i tylko chwilkę znalazłam żeby napisać i wstawić nowy post. Od rana mam pełno załatwiania i już nie mogę doczekać się wieczora aż wezmę gorącą, odprężającą kąpiel w wannie i będę mogła o wszystkim zapomnieć. A jakie są wasze metody na odprężenie i stres? Plany na ten weekend już mam od dłuższego czasu, ale poznacie je dopiero w następnym wpisie. Niech to będzie taki mały 3-dniowy sekret ;D
Dzisiaj jak zauważyliście mam na sobie biało-czarną sukienkę z czarnym paskiem z kokardką. Jest wygodna i elegancka. U góry ma usztywniony gorset, a na dole jest lekka i zwiewna. Kupiłam ją bez wszytych ramiączek, ale na szczęście były w komplecie więc je doszyłam, ponieważ tak było mi w niej wygodniej tańczyć i podskakiwać. Ze względu na pogodę ubrałam czarny żakiet chociaż wolę ją nosić bez niczego. Tym razem wybrałam niższe, zamszowe szpilki z odkrytymi palcami, czarną torebeczkę i delikatny łańcuszek z serduszkiem. I co myślicie o tej stylizacji? Zmieniłybyście/libyście coś w niej?
Pozdrawiam ;** Życzę udanego weekendu <3
Instagram: madeleineee1994















sukienka- AGNES (Maximus)    szpilki- Balada

15 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Bardzo klasyczne i proste kolory, ale razem fantastycznie wygląda <3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* również życzę miłego dnia ♡

      Usuń
  2. fajne zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i nie zmieniłabym nic :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś identyczne buty! :) super look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* i jak wygodne, bo mi się niestety rozbiły i teraz mi spadają? :/

      Usuń
  5. Ciekawa stylizacja ! :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko, nie w moim stylu, ale Tobie pasuje ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D czasami trzeba tak wyglądać nawet jak się nie chcę :p

      Usuń
  7. Ładna stylizacja. W mojej szafie gości tylko czerń i biel.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń