me t meMusic

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Śnieżnobiała sukienka


Witajcie ;) Pierwszy sierpniowy post zaczął się piękną pogodą. Słońce, ciepło wymarzone wakacje. Niektórym już minęła połowa wakacji, a niektórym w tym mi zostało jeszcze 2 miesiące. Trzeba korzystać z każdego dnia dopóki jest tak pięknie. A jak Wam mijają wakacje? Macie jakieś plany na sierpień, wyjazdy? Słońce tak mocno świeciło, że fotki wyszły bardzo jasne. Wyglądam na nich jakbym była biała jak ściana i to mnie boli, bo sporo się starałam żeby być ciemniejsza. Przede mną ciężki tydzień, ponieważ prawie każdy dzień mam już zaplanowany. Jutro moje urodziny, następnego dnia Łódź, jeszcze w sobotę 18-stka i w ciągu tygodnia inne wyjazdy. Ehhhh w taką pogodę to będzie męczące, ale przynajmniej nie będę się nudzić.
Stylówka, którą mam na sobie jest wygodna i idealna na wyjścia w słoneczne dni. Biała sukienka ze zwiewnego materiału była obcinana, ponieważ nie podobała mi się w dłuższym wydaniu. Jeansowa koszula idealnie się z nią komponowała. Postanowiłam tym razem dobrać brązowe dodatki. Sandałki koturny są bardzo leciutkie i wygodne. Na szyję żeby nie przesadzać z dodatkami założyłam delikatny złoty łańcuszek. A zdjęcia jak zwykle wykonała moja siostra.

Miłego oglądania oraz dnia ;** Pozdrawiam <3



















koszula-Anvil BRAND    sukienka-KATE CODE   koturny-mały sklep w Skierniewicach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz