me t meMusic

środa, 12 sierpnia 2015

Night owl

Witajcie ;) Pamiętajcie, że dzisiaj będzie noc spadających perseid więc zabierzcie ze sobą wygodną poduszkę, kocyk i wieczorem udajemy się na dwór. Zapowiada się piękna noc. Równy miesiąc temu założyłam tego bloga i nawet nie wiedziałam, że tak się w niego wciągnę. Staram się z każdą sesją/ nowym wpisem udoskonalać swoje zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedyś będą perfekcyjne. Nie byłoby mnie teraz tutaj gdyby nie Mój Kochany Chłopak. To on namówił mnie żebym założyła tego bloga, bo Ja nigdy nawet bym o tym nie pomyślała. Drugą osobą, której chciałabym podziękować jest Moja Kochana Siostra, która dzielnie chodzi ze mną w różne miejsca i robi mi tam fotki. Bardzo chciałabym podziękować również Wam za to, że jesteście ze mną i mobilizujecie mnie do pisania kolejnych postów. Wierzę, że w przyszłości moje wpisy będzie oglądać jeszcze więcej ludzi, którzy będą czerpać z nich inspirację do odnalezienia własnego stylu.                     
Tego dnia ubrałam białe spodenki z wyższym stanem z bardzo miłego, miękkiego materiału. Do nich włożyłam kolorową mgiełkę. Jest świetna, ponieważ w ogóle nie czujecie, że ją macie na sobie. Z dodatków wybrałam białe sandałki na niskim koturnie, torebkę listonoszkę typu sowa w biało-brązowym odcieniu oraz perłowe koraliki. Według mnie wszystko się ładnie skomponowało. A Wy co o tym sądzicie?                                                                                                                                      Pozdrawiam <3 miłego dnia ;**
Instagram: madeleineee1994
















sandały- Golden Peak      spodenki- Gina     koszulka mgiełka- Vinted.pl    torebka listonoszka- ALLEGRO

6 komentarzy: