me t meMusic

piątek, 31 lipca 2015

Odwrócone role

Witajcie ;). Nie bez powodu dzisiejszy tytuł posta nosi nazwę "Odwrócone role". Tym razem Ja postanowiłam pobawić się w fotografa i zamieniłyśmy się ten raz z siostrą rolami. Ona pozowała w wybranym przeze mnie zestawie, a Ja pstrykałam jej fotki. Radość jaką zobaczyłam w jej oczach była bezcenna. Widać, że bardzo podobał jej się ten pomysł o zamianie ról i Ja również byłam szczęśliwa, że mogłam chociaż raz koło niej "poskakać".
W zestawie , który dla niej wybrałam najbardziej urzekły mnie spodnie i to do nich wszystko dobierałam. Biały sweterek, który kupiłam jej na urodziny wydawał mi się odpowiedni do szarych spodni. Czarne dodatki, które są bardzo uniwersalne i zazwyczaj do wszystkiego pasują. Z włosów zrobiłam jej koczka i zaplotłam na około warkocza. Zazwyczaj chodzi w rozpuszczonych, ponieważ ma piękne, długie włosy do pasa.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten "inny" wpis. Kochajcie swoje rodzeństwo, ponieważ bez niego byłoby nudno. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D buziaczki ;**















sweterek- Zentex (maximus)     spodnie- G&S     torebka- Twój Styl    balerinki- hurtownia (są również na wolkaonline.pl)

3 komentarze:

  1. Jesteście jak dwie krople wody! :)

    Pozdrów Martusie i przekaż, że świetnie się spisała ! :)

    OdpowiedzUsuń