me t meMusic

środa, 19 października 2016

Jesienna krata

 Witajcie ;** W ostatnim poście wspominałam o nowej kurtce i oto ona. Kolor typowo jesienny, nie rzucający się kolorem w oczy.
Kurczę tak patrzę przez okno godzina 18, a ciemno jakby już była 22. Jednak jestem z tych osób co wolą lato. I jeszcze zamiast teraz szykować się na imprezę to szykuję się do pracy. Chyba się starzeję. Dobra koniec tego biadolenia trzeba znaleźć w tym wszystkim jakieś pozytywy.
Ostatnio zrobiłam z przyjaciółką ogromne czyszczenie szafy i wystawiłam wszystko na Vinted. Tu jest link do mojego profilu ---->https://www.vinted.pl/members/822386-madeleine-style
Dużo ubrań już zeszło, ponieważ mam jeszcze konto na OLX, ale i tak nadal jest ponad 100 ubrań.
Dzisiaj króluję biała koszula w czarną kratę. Może nie wygląda na taką, ale jest w stylu koszul męskich. Sztywny i twardy kołnierzyk, mankiety na rękawach i lekki, ale jednak ciężki materiał. Chciałam ją włożyć do spodni, ale niestety nie wyglądała wtedy zbyt atrakcyjnie. Oczywiście do tego czarno- złote dodatki. A na wierzch cieplutka kurtka, bo w taką pogodę w takiej stylizacji można by było uświerknąć gdzieś za rogiem.
Trzymajcie się cieplutko ;** buziaczki ;**








Kurtka- Bestseller- ONLY
Koszula- Massimo Dutti
Spodnie- miejski sklep
Botki- Sklep w M1 Łódź
Torba- ALLEGRO
Naszyjnik- prezent

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja <3 Koszula jest boska :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń