me t meMusic

czwartek, 13 października 2016

Beige turtleneck and black thigh boots

 Witajcie ;** Zdjęcia na balkonie, ponieważ potwornie padało na zewnątrz i niestety nie dało się inaczej.
Dzisiaj tak na szybko, ponieważ ostatnio cały czas jestem w biegu. Wczoraj z Księżniczkami byłyśmy na Bridget Jones 3 i uśmiałam się do łez. Potwierdzam osobiście, że to była najlepsza część. Dzisiaj Chłopak zabrał mnie na imieniny do Manekina na najlepsze naleśniki w mieście. A na wieczór lecimy na integrację wydziału. Z tego też powodu post pojawi się trochę wcześniej niż zazwyczaj. Dobra dosyć o mnie.
Tym razem postawiłam na najmodniejsze w tym sezonie czarne, zamszowe muszkieterki, które ostatnio upolowałam. Kolory jesieni czyli beżowy, bardzo ciepły golf z wywijanym kołnierzem. Pod nim mam czarne, krótkie spodenki, ponieważ nie był aż tak długi żeby można było się w nim schylić. Skromnie dodałam do całości czarny, cieniutki pasek i czarną torebkę z domieszką panterki. Co myślicie o całości?
Buziaczki ;**







Golf- H&M
Spodenki- Vero Moda
Muszkieterki- miejski butik
Torebka- Cropp

5 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja pozdrawiam
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz :)
    Super połączenie ta sukienka i te kozaki:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ładna :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna sukienka :)
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie :) http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń