me t meMusic

piątek, 7 października 2016

Łódzki Ogród Botaniczny



Witajcie ;** Dzisiaj przypomniało mi się, że na wiosnę byłam w Łódzkim Ogrodzie Botanicznym. Niestety zdjęcia były zrobione, ale zapomniałam o tym napisać. Lepiej późno niż wcale tylko pory roku trochę się nie zgadzają, ale pogoda w sumie taka sama haha. Jak widać wszystko dopiero zaczynało odżywać i nabierać kolorów, a teraz mamy odwrotny efekt. Mam mnóstwo zdjęć, ale nie będę Was nimi zawalać. Jedynie mogę polecić to miejsce, ponieważ jest naprawdę przyjemne. Spokojnie i po cichu można pospacerować i dodatkowo podziwiać naszą piękną przyrodę. Miejsce, w którym można odpocząć od tego miejskiego zgiełku.
Tego dnia wybrałam miodowy kożuszek i  „lateksowe” legginsy. Było bardzo zimno więc ubrałam biały puszysty szalik i białe sneakersy.
Buziaczki Kochani ;** Udanego weekendu <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz