me t meMusic

niedziela, 16 października 2016

Cappuccino dress

 Witajcie Kochani ;** Dzisiaj mam problem, bo wyłączyli mi na cały dzień internet więc post będzie krótki i pisany na szybko. Wczoraj byłam na Fuksówce FitFabric i muszę Wam polecić to miejsce. Ja osobiście poszłam na ćwiczenia "zdrowy kręgosłup". Dopiero tam sobie zdałam sprawę jaką mam słabą kondycję. Dostałam taki wycisk, który powinnam już otrzymać parę miesięcy temu. Dzięki temu nie mogę się doczekać kolejnego treningu.
W piątek byłam z chłopakiem na zakupach w Ptaku, ponieważ obchodziły swoje 4 urodziny, a co za tym idzie: mnóstwo promocji. Muszę Wam powiedzieć, że upolowałam w bardzo atrakcyjnej cenie grubą, zimową kurtkę w Bestsellerze marki ONLY. Zapewne niedługo pojawi się w jakiejś stylizacji.
Stylizacja znowu elegancka i z czarnymi muszkieterkami. One są takie ciepłe i ze wszystkim wyglądają dobrze, że cały czas bym je nosiła. Tym razem jednak wybrałam strój bardziej elegancki, ponieważ tego dnia chłopak zabrał mnie do restauracji z okazji imienin więc wypadało wyglądać dobrze. Ciepła, dłuższa sukienka w kolorze cappuccino świetnie współgrała z czarnymi dodatkami. Grubszy, pikowany, czarny żakiet i zamszowe muszkieterki łączyły się w tym zestawie w jedną całość.
I jak Wam się podoba? ;)
Całuję ;**








Sukienka- Dorothy Perkins
Muszkieterki- Buty na czasie w Łodzi
Marynarka i ramoneska- miejski sklep
Naszyjnik- CROPP
Torebka- ALLEGRO

2 komentarze: