me t meMusic

poniedziałek, 10 października 2016

Street style


Witajcie ;** Dzisiaj jestem w trochę innej stylizacji niż zawsze. Może i taki styl bardziej do mnie pasuje. Co o tym myślicie?
Miałam problemy z dodaniem nowego wpisu przez akademicki internet, ale uparcie próbowałam i jak widać udało się. 
Próbuję się zmotywować i zacząć chodzić na jogę. Niestety godziny zajęć są albo późne, albo kolidują mi z zajęciami na uczelni. Na szczęście tak łatwo się nie poddaję i jakoś będę musiała to wszystko pogodzić.
Dzisiaj ubrałam ostatnio upolowaną czerwoną koszulę. Szukałam jej od dawna, ale nie mogłam trafić na taką, która by mnie zadowoliła. Na szczęście w H&M znalazłam tą wymarzoną. Hit od pewnego czasu czyli potargane spodnie. Więcej tu dziur niż spodni, ale jakoś tak fajnie współgrały się z koszulą. I teraz coś cieplejszego, ponieważ mamy dosyć zimną jesień. Gruba, czarna, pikowana kurtka ze skórzanymi wstawkami, cieplutka czapka oraz ocieplane botki, które w każdej chwili można wywinąć i są dużo wyższe.
Zapraszam do oglądania zdjęć :D
Trzymajcie się cieplutko <3 Buziaczki ;**










Koszula- H&M
Spodnie- Dromedar
Kurtka- ALLEGRO
Botki- miejski sklep
Czapka- H&M
Łańcuszek- CROPP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz