me t meMusic

wtorek, 4 października 2016

Blue, black and gray sweater

 Witajcie ;** Mimo dzisiejszej fatalnej pogody, bo w Łodzi dosyć mocno wieje to udało mi się zrobić zdjęcia. Miałam być systematyczna to będę.
W niedzielę w końcu udało mi się trafić na Manufaktura Fashion Week/Fast Fashion. Oczywiście nie obyło się bez zdjęcia ze szpileczką, które jest na samym dole. Jak weszłam i zobaczyłam ile jest ludzi to cała ochota i zapał na zakupy spadły do zera. Ledwo można było się przecisnąć między alejkami, a o sklepach już nie wspomnę. Chyba jednak wolę spokojniejsze dni kiedy mogę bez pospiechu obejrzeć i przymierzyć sobie ciuszki. Ale co zobaczyłam tego dnia to moje.
Dzisiaj wybrałam kolor czarny i niebieski. Bardzo lubię połączenia sweterka i wysokich jeansów/spodni. Do czarnych rurek z wysokim stanem dobrałam luźny, lekki sweterek w czarno- niebieskie pasy. Czarne, siateczkowe tenisówki i ramoneska dodały całej stylizacji takiego luzu.
Na Fashion Week wybrałam również jeansy z wysokim stanem tylko tym razem szare, melanżowe. Szary sweterek z dłuższym tyłem był bardzo ciepły, a plecione z przodu warkoczyki dodawały mu takiego uroku.
Jak Wam się podobają obie stylizacje?
Trzymajcie się ciepło ;** Pozdrawiam <3





Sweterek w paski- lokalny sklep
Czarne jeansy- Denim CO
Ramoneska- lokalny sklep
Czarne tenisówki- lokalny sklep
Torba- Allegro
Niebieski naszyjnik- CROPP
Szary sweterek- G21
Melanżowe jeansy- C&A
Sneakersy- lokalny sklep
Łańcuch- TIGER
Listonoszka- New Style

2 komentarze:

  1. Ładny prosty zestaw, idealny na co dzień. Chętnie sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter w paski jest świetny ♥
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń