me t meMusic

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Noworoczny powrót

 Witajcie po tak długiej przerwie :** W końcu zebrałam się do tego żeby wrócić do bloggowania. Musiałam zrobić sobie od tego dłuższą przerwę, ponieważ przez ostatnie miesiące dużo działo się w moim życiu i nie w głowie było mi prowadzenie bloga. Teraz gdy już trochę to poukładałam mogę wrócić ponownie do pisania. Przez ostatnie tygodnie oprócz tego co się wydarzyło zaczęłam również pracę nad sobą. Od 3 tygodni sumiennie ćwiczę, aby wrócić wreszcie do formy i wyrzeźbić trochę to ciało, a o reszcie zmian opowiem Wam w innym poście. Jednak chyba największym moim osiągnięciem przez te dni było to, że nareszcie po tylu trudach zaczęły odrastać mi włosy. Nawet na zdjęciach widać moje baby hair, ale na żywo wyglądają jeszcze śmieszniej, ponieważ jest ich naprawdę dużo. Ogromnie się z tego cieszę, gdyż poświęciłam na to dużo czasu, nerwów i pieniędzy, aby w końcu przestały wypadać i wreszcie widać jakieś efekty.
Przygotowałam dzisiaj dla Was taką prostą stylóweczkę. Zdjęcia niestety nie oddają prawdziwych kolorów i wartości, ponieważ przez te mrozy byłam zmuszona zrobić je w moim akademickim pokoju. Tylko czekam aż zrobi się trochę cieplej i będzie można iść pstrykać fotki  na zewnątrz. Przechodząc do zestawu to postawiłam na czarne spodnie ze skórzanymi wstawkami, luźną bokserkę we wzory imitujące skórę węża, białą żakieto- kurtkę oraz czarne botki ze złotymi akcentami. Z dodatków wybrałam tylko zegarek, złoty łańcuch i małe, złote kolczyki. Dzięki natapirowanym włosom stylizacja ma w sobie taki 'mały pazur'. Co o niej myślicie?
Pozdrawiam ;D i trzymajcie się naprawdę cieplutko <3














spodnie- MIAONI (kupione na rynku)
bokserka- H&M
kurtka- Lizabeta
botki- qinba

5 komentarzy:

  1. Nareszcie wróciłąś kochana !! Bardzo się ciesze :)
    Pięknie wyglądasz, stylizacja super, genialne botki, bluzka i spodnie. Cudnie Ci w białym kolorku !!
    Mam nadzieję, ze wszystko Ci się na tyle poukładało, ze nie uciekniesz już nam stąd moja droga !!!
    Życzę Ci dużo zdrówka i wspaniałych inspiracji w Nowym Roku !!
    Buziaki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi zegarek skojarzył się z ,,Alicją w Krainie Czarów"?
    Świetne buty ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bokserka jest śliczna, a zegarek podbił moje serce :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stary rok- stare problemy, nowy rok- nowe szanse i możliwości :)
    nie ma sensu wracać do tego co było, patrzeć wstecz, tylko żyć tym co tu i teraz :) życzę ci kochana, aby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :)

    Świetny zestaw- rockowy i charrakterny- jak najbardziej moje klimaty ! :)
    botki boskie ajććććć sama dumnie bym nosiła, boskie są <3
    super wyglądasz !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Cieszę się, że wróciłaś :)! U mnie ostatnio też wiele się dzieje, a w głowie ciągle myśl "blog czeka, blog czeka" :D. W lato i jesień ćwiczyłam sumiennie, ale zima mnie rozleniwiła. Od poniedziałku wracam do formy! Wiem wiem, nie powinno się robić od, a zacząć już, ale naprawdę nie mam kiedy. W poniedzałek kolokwium, wczoraj cały dzień w książkach... Ach :D
    Super, że doszłaś do ładu z włosami! A stylizacja jak zwykle a coś w sobie ;)! Powodzenia w nowym roku, buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń