me t meMusic

środa, 13 stycznia 2016

Futrzana kamizelka

 Witajcie ;) Przychodzę do Was z takim szybkim postem, ponieważ zaraz zmykam na rosyjski więc nie będę się zbytnio rozpisywać. W ostatnich dniach w ogóle nie mam czasu niby sesja zaczyna się od przyszłego tygodnia, ale teraz wcale nie jest lepiej. Jakby to ująć w trzech słowach hmmmm po prostu "egzamin goni egzamin". A jak jest u Was? I jeszcze ta pogoda w kratkę raz śnieg, raz deszcz, raz ciepło, raz mróz. Najważniejsze żeby się tylko nie rozchorować.  Najlepiej byłoby się zaszyć w swoim pokoju z ciepłą herbatką, dobrym filmem i nigdzie nie wychodzić. Niestety jest to teraz marzenie nie do spełnienia. Więc ubieramy na siebie te milion warstw ubrań jak to mówią na cebulę i nie dajemy się pogodzie.
Dzisiejsza stylizacja jest trochę inna, ponieważ składa się z większej ilości elementów niż poprzednie zimowe, które wcześniej wstawiałam. Główną rolę odgrywa tu czarna, futrzana kamizelka, którą zakupiłam w poprzednim tygodniu. Chociaż mam ją krótką to bardzo ją polubiłam, ponieważ jest mega miła w dotyku, jest leciutka prawie w ogóle nie czuję, że ją noszę i najważniejsze daje bardzo dużo ciepła. Pod nią ubrałam czarną, zimową kurtkę, z którą trochę mi się zlała na zdjęciach. Obowiązkowo w taką pogodę muszą być zimowe, pikowane kozaki, ciepła czapka z łańcuchem, ponieważ nie lubię zbytnio czapek ze względu na włosy, a jak już muszę ubrać to musi mieć jakieś bajery i kolejny szal, który zrobiła moja mama. Co myślicie o całości?
Pozdrawiam ;**










kamizelka- ALLEGRO
kurtka- ALLEGRO
legginsy- ALLEGRO
kozaki- CCC
torebka- ALLEGRO
szalik- zrobiony przez moją mamę
czapka- H&M

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta czapka :D Za ile ją kupiłaś?
    U mnie wszystko dobrze ale od pewnego czasu mam serdecznie dosyć szkoły XD Niby jestem dopiero w 2 klasie liceum, ale ciągle straszą nas teraz maturami. Od początku tego tygodnia trzecie klasy mają egzaminy próbne i ciągle słyszymy "Was też to czeka za rok!". Niby tak, ale po co niepotrzebnie stresować człowieka ;_;
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten szaliczek ^^

    OdpowiedzUsuń