me t meMusic

czwartek, 12 listopada 2015

Chwila na refleksje



Witajcie ;) Za oknem ponuro, złota jesień minęła, a niestety nastał czas słoty. Zaopatrzyłam się więc w zieloną herbatę, ponieważ jest bardzo zdrowa oraz laptopa i postanowiłam napisać weselszy post. Chciałam Wam w nim pokazać, że nie trzeba wychodzić na dwór żeby robić ciekawe zdjęcia, ale wystarczy trochę poszperać w Internecie w celu znalezienia jakichś fajnych inspiracji, uruchomić wyobraźnię i fotki gotowe. Nie mają nic wspólnego ze stylizacjami, ale mała odskocznia od codziennej monotonii jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie wprowadziła do życia trochę nowości i według mnie również i radości. Dla mnie taką odskocznią jest powrót do domu, ponieważ mogę się w nim wyciszyć, pomyśleć, odpocząć i najważniejsze nacieszyć się najbliższymi. To właśnie w nim przychodzi mi do głowy najwięcej pomysłów. Siadam w swoim pokoju, który wiernie na mnie czeka i zaczynam marzyć oraz wymyślać różne rzeczy, które muszę zrobić, aby wprowadzić do swojego życia coś świeżego i nowatorskiego. Każdy ma chyba takie miejsce, w którym najlepiej mu się planuje i rozmyśla o swojej przyszłości. A Wasze gdzie się znajduje? Mam do Was ogromną prośbę, że gdy skończycie czytać ten wpis to weźcie cieplutką herbatę, usiądźcie w jakimś zacisznym i przytulnym miejscu, w którym nikt nie będzie Wam przeszkadzał, możecie zapalić jakąś zapachową świeczkę, bo np. mnie to wprowadza w taki stan uspokojenia oraz zadumy i pomyślcie co moglibyście i bardzo chcielibyście zmienić w swoim życiu i zacznijcie to robić właśnie dzisiaj. Nie jutro, nie za tydzień tylko teraz, bo jak będziecie to wiecznie odkładać to w końcu się zestarzejecie i wtedy dopiero będziecie żałować, że tego wcześniej nie zrobiliście/łyście, bo niestety czas szybko ucieka nam przez palce. Z góry Wam dziękuję za spełnienie mojej prośby i życzę miłego wieczoru. Buziaki ;**










5 komentarzy:

  1. Świetne fotki ❤️ wiedziałm,że wymyslisz coś ciekawego nawet, gdy pogoda nie będzie przychylna, a faktycznie ostatnio nie chce być ..u mnie padało przez 5 dni prawie bez przerwy ... wracając do zdjęć i inspiracji, zgadzam się, ze jak człek chce to człek coś wymyśli lub znajdzie :D a inspirację naprawdę można znależć wszędzie..tylko trzeba uruchomć wyobrażnie :)
    Ja łąduję akumulatory i myślę o wszystkim u siebie w domu, to mój azyl i ukochane miejsce, włączam muzykę, odpręża mnie to zawsze. Lubię tu być, żyć i marzyć ❤️

    Miłego wieczorku kochana,
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu gdzie zniknęłaś kochana???
      Smutno tu bez Ciebie, wracaj dziewczyno !!!!

      Buziaki :*

      Usuń
  2. Uwielbiam przedostatnie zdjęcie <3 I jak każesz - lecę pod koc z herbatą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i pozytywny post. Szczególnie przypadła mi do gustu końcówka. Nie ma to jak takie motywujące wpisy, które mają zmusić mnie do działania. Staram się, naprawdę staram się zmienić coś w swoim życiu. Mam nadzieję, że mi się to uda.
    Ciepła herbatka jest czymś, czego mi w takie ponure dni potrzeba. Marznę (a marznąć nie lubię), najchętniej przytuliłabym się do drugiego 36,5 i tak leżała czekając na sen.
    Mnie osobiście świeczki usypiają. Normalnie nie wiem, jak to się dzieje, ale za kazdym razem, gdy siostra je zapali ja mam ochotę na spanie.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowy post;)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń