me t meMusic

wtorek, 28 lipca 2015

Malinowe dzieciństwo

Witajcie ;) W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami zrobionymi w niedzielę. Ten dzień spędziłam w gronie rodziny i z Moim Kochanym Facetem. Niedziela jest to dla mnie dzień, w którym wszyscy jesteśmy w końcu razem w domu. Zasiadamy do wspólnego obiadu i rozmawiamy o różnych sprawach. W tygodniu jest to niemożliwe, bo praca i w ogóle i przez to każdy je obiad o innej porze (godzinie). Niedziela jest też dniem, w którym możemy odpocząć po ciężkim tygodniu lub gdzieś pojechać, bo według mnie wspólne podróże zbliżają. A Wy jak spędzacie ten dzień?
Pogoda tego dnia nie była zbyt sprzyjająca, ponieważ wiało i było chłodno. Zdjęcia były robione na placu zabaw. Wiecie taki powrót do dzieciństwa i tęsknota za tamtymi czasami. Szpilki może nie były dobrym pomysłem w takim miejscu, ale najważniejsze to uśmiech na twarzy i dobra zabawa. Fotki robiła Moja młodsza Siostrzyczka.
Na ten dzień postanowiłam wybrać malinową sukienkę, którą bardzo lubię. Niestety musiała być zwężana, ponieważ zamówiłam ją z ALLEGRO i przyszła większa niż chciałam. Postanowiłam dobrać do tego czarno-srebrne dodatki. Kocham chodzić w szpilkach, ale ostatnio nie mam okazji aby je zakładać, bo przecież nie pójdę w nich na zakupy, ponieważ nogi by mi odpadły :P.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego dnia <3 Buziaczki ;**






















sukienka-ALLEGRO   naszyjnik-Swarovski    żakiet-kupiłam w małym butiku u siebie  szpilki-Deichmann   kopertówka-dostałam w prezencie

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam spędzać czas z rodziną, świetne zdjęcia! :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia, outfit wyglądałby lepiej na innym tle, mimo to super :)
    Zapraszam do mnie maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Każdą uwagę biorę do siebie i próbuję to naprawić/zmienić :D pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń