me t meMusic

środa, 15 lipca 2015

Wąż w parku


Witajcie ;) Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych, ponieważ spędziłam go z najwspanialszą osobą czyli z Moim Chłopakiem. Dzięki niemu poprawił mi się bardzo humor, gdyż ostatnio nie było powodów do uśmiechu. Chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami z dzisiejszego dnia. Mieliśmy idealną, słoneczną pogodę więc na zdjęcia wybraliśmy się do parku.
Wybór ubrania nie sprawił mi większych problemów. Szybko wpadłam na ten wygodny do spacerów look. Legginsy to najwygodniejsze odzienie jakie wymyślono na nasze pośladki :D, a do nich dobrałam nową, luźną bokserkę idealną na takie up
ały, ponieważ jest bardzo lekka i przewiewna. Postawiłam na złoto-białe dodatki, aby trochę kontrastowały z tą czernią. Torbę wzięłam większą, ponieważ jak to kobieta potrzebuje mieć przy sobie mnóstwo rzeczy :P.
 Zdjęcia wyszły bardzo jasne jak to w taki  słoneczny dzień, ale jestem z nich niesłychanie zadowolona, ponieważ widoki są zachwycające. Fotki robił Mój Chłopak Przemek, który nie jest fotografem z wyboru, ale wychodzą mu nadzwyczajnie ładnie.
 Ale się rozpisałam :D Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!! :*




















legginsy- ALLEGRO   bokserka- H&M     kurtka- O&S   trampki-targ(rynek)    naszyjnik-cropp   torba-nie pamiętam, ale w jakimś butiku

5 komentarzy: