me t meMusic

niedziela, 19 lipca 2015

Płock przez kolorowe okulary

Witajcie. Dzisiejszy wpis zacznę od przeprosin za to, że wczoraj nie pojawił się nowy post, a więc Przepraszam :(. Niestety nie byłam wczorajszego dnia zdolna aby iść na sesję, ponieważ cały dzień źle się czułam. Dzisiaj już jest o wiele lepiej i obiecuję, że postaram się przez to wstawić kolejny post we wtorek, a nie w środę.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy w rodzinnym gronie, bo nic tak nie łączy domowników jak wspólny wyjazd. Wybraliśmy się do Płocka, ponieważ pogoda była dzisiaj przepiękna przynajmniej do 18 :p. Na początku pojechaliśmy do ZOO, następnie pospacerowaliśmy przy brzegach Wisły (molo) no i obowiązkowo musieliśmy pojechać na Starówkę, z której rozciągają się przepiękne widoki.
Jej, ale się rozpisałam, a najważniejszego nie napisałam czyli wybór zestawu, który mam na sobie. Stwierdziłam, że na taki wyjazd najlepsze będą czarne, krótkie spodenki typu pumpy, ponieważ nawet jakbym gdzieś usiadła to nie będzie na nich nic widać. Do nich dobrałam jasno-różową koszulę (przepraszam, że taka pognieciona, ale wiecie jak to jest w podróży). Obowiązkowo okulary, koronkowa, czarna torebka i złote sandały, które później zamieniłam na białe trampki.
Zdjęcia były robione przez Moją Kochaną Młodszą Siostrę i mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Fotki mają na celu głównie ukazanie jak pięknym miastem jest Płock i polecam żebyście go odwiedzili. Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy!! :**


























spodenki-Miss E-vie   koszula-TOP SECRET   torebka-Deichmann   okulary-H&M

3 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w Płocku, ale zdecydowanie muszę tam pojechać!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja parę razy tam byłam i kocham to miasto *.* Polecam :D

      Usuń