me t meMusic

niedziela, 13 marca 2016

Black&Gold

Eloszka Kochani ;** Dawno mnie tu nie było. Muszę w końcu się zmotywować i znowu zacząć regularnie dodawać posty. Dzisiejszy jest tylko dlatego, że pojawiło się w końcu to upragnione i długo wyczekiwane wiosenne słońce. Mam nadzieję, że będzie go więcej i dzięki temu zachęci mnie do pisania. Wyszłam po południu pospacerować trochę po okolicy z moją siostrą Martusią, która zrobiła mi te fotki. Ostatnio co wróciłam do domu na parę dni to ciągle lało, wiało i było zimno, a to mnie w ogóle nie przekonywało żeby wyjść na dwór. Wolałam cichy, cieplutki kątek w moim pokoju. A jaka jest pogoda u Was? 
Strasznie pokochałam tą futrzaną kamizelkę i ciężko mi się z nią rozstawać gdy muszę ubrać coś innego. Jest cieplutka i bardzo ładna (oczywiście to jest sztuczne futro i żadne zwierzę nie ucierpiało przy jej produkcji). I jak Wam się podoba całość? Miłego czytania, a Ja uciekam poćwiczyć, bo figura sama do lata się nie zrobi. Całuję Was mocno i życzę miłego wieczorku ;**












Kamizelka- ALLEGRO
Kurtka- ALLEGRO
Spodnie- rynek
Botki- chińczyk
Apaszka- chińczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz