me t meMusic

czwartek, 17 marca 2016

Czerwona kopertówka

 Witajcie w ten piękny i słoneczny dzień <3 Jejku z dnia na dzień jest coraz ładniej oprócz tych dwóch zimnych i śniegowych dni. Mam nadzieję, że będzie coraz cieplej chociaż w telewizji mówią inaczej. A Wy jak wykorzystujecie takie piękne dni? A tak z innej beczki to chyba stałam się zakupoholiczką. Gdzie nie pójdę to coś kupię. Jak nie ubrania to kosmetyki, jak nie kosmetyki to biżuterię, jak nie biżuterię to buty  i tak w kółko. Muszę zacząć chyba wystawiać stare rzeczy, ponieważ już nie mam miejsca na nowe :D hahahah. Jak to mówią: "największy problem kobiet". Dzisiaj tak bardziej elegancko, ponieważ sytuacja tego wymagała, a zdjęcia to tak w przerwie zrobione na szybko przez Przema. Biel i czerń coraz częściej królują w moich stylizacjach i coraz więcej kupuję rzeczy właśnie w tych kolorach. Paznokcie hybrydowe jak zwykle zrobione przeze mnie. Co myślicie o całości?
Pozdrawiam i życzę przyjemnego wieczoru ;****











płaszczyk- nie pamiętam nazwy sklepu, ale jakiś niedaleko mnie
spodnie- rynek
buty- chińczyk
torebka- chińczyk
koszula- ALLEGRO
okulary- H&M
apaszka- chińczyk
naszyjnik- CROPP

2 komentarze:

  1. Cudny płaszczyk ^^ Szkoda, że na mnie leżałby okropnie :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywa tak, że Boże, przecież ja nie mam się w co ubrać!, a ciuchy wypadają z szafy. Problem polega na tym, że one się przejadły i nikt przy zdrowych zmysłach by się w nich nie pokazał... Trzeba szukać nowych.
    Tak popatrzyłam na te zdjęcia i zachciało mi się słońca! Niby wiosna, ale jakiś taki smutek panuje. Szkoda, mam nadzieję, że szybko to się zmieni.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń