me t meMusic

czwartek, 24 marca 2016

Włochaty sweterek



Eloszka Kochani ;*** I jak na razie przynajmniej u mnie pogoda dopisuje. Chyba dzisiaj pójdę pobiegać, ale to muszę się jeszcze do tego ostro zmotywować. Popatrzyłabym co się zmieniło w ostatnim czasie u mnie na wsi, gdyż wczoraj wróciłam do domu, a dawno nie wypuszczałam się w dalsze rejony tylko te, które są niedaleko domu. W ostatnim tygodniu zaczęłam wystawiać rzeczy na Vinted, ponieważ koleżanka poleciła mi tę stronę, a jest co u mnie wystawiać :p hahaha. Dla kobiety każdy grosz jest ważny, za który można kupić kolejne ciuszki. Ostatnio znowu pojawiła się u mnie mała nowość, a mianowicie jest to ten miły, włochaty sweterek, który mam na sobie. Nawet nie wiedziałam, że te sweterki są takie leciutkie. Coraz bliżej święta i teraz pada pytanie czy będą ciepłe i w końcu będzie prawdziwy śmigus dyngus, czy zimne i będziemy rzucać się kulkami śnieżnymi i lepić królika ze śniegu. Ja to już bym chciała opalanko i smażonko tłuszczyku na słońcu.  
W dzisiejszej stylizacji króluje przyjemny w dotyku, biały w pastelowe  prześwity sweterek. Wybrałam styl bardziej rockowy i ubrałam do niego lateksowe legginsy, skórzaną kurtkę, białe sneakersy, lakierowaną czarną torbę i obowiązkowo okulary. Włosy chciałam żeby chociaż raz były bardziej ujarzmione niż tak jak zwykle wielki puch. Co myślicie o całości?
Wesołych Świąt <3 buziaczki ;***














sweterek- New Yorker
legginsy- ALLEGRO
skórka- chińczyk
sneakersy- chińczyk
torebka- ALLEGRO
okulary- H&M

3 komentarze:

  1. Moda na te sweterki będzie jeszcze długo ^^
    Też ostatnio kupiłam sobie skórkę. Tylko strasznie irytuje mnie to, że jest taka krótka. Nie lubię nosić takich rzeczy, ale chyba będę musiała się przyzwyczaić.
    Całość prezentuje się bardzo fajnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sweterki <3! Wyglądasz szałowo. Oj ja też czekam na opalanie :D!

    OdpowiedzUsuń