me t meMusic

piątek, 29 lipca 2016

Summer and bike


Witajcie Kochani ;*** dawno mnie tu nie było i wiem, że zawsze rozpoczynam  od tych słów nowy wpis, ale nie mogę się zebrać, żeby regularnie dodawać posty. Może teraz mi się uda gdy wróciłam na wakacje na wieś. Wcześniej to studia, sesja, praca i czasami to nawet nie było czasu spać, a co dopiero mówić o jakimś relaksie czy nowych postach. Teraz mam trochę czasu wolnego, znowu siostra robi mi zdjęcia i wiem, że zawsze będzie miała na to czas więc z tym nie będzie większego problemu. Nic nie obiecuję więc zobaczymy jak to będzie.
Dzisiaj wybrałyśmy się we dwie na małą rowerową przejażdżkę żeby rozruszać kości, a tak szczerze to na lody. 9 km niewielki, ale zawsze to jakiś sport/ruch. Pogoda była piękna jak wyjeżdżałyśmy, ale później się skiepściła. W drodze powrotnej niestety zastał nas deszcz i burza, ale to dodatkowo podniosło tempo naszej jazdy.
Dzisiaj taka lekka i sportowa stylizacja. Luźna bokserka, jeansowe spodenki, które stworzyła moja mama, ponieważ kiedyś to były dzwony i moje ukochane różowe „najeczki”. Dodatki ubogo tyle żeby coś było, bo w taki upał to im lżej tym lepiej.
Całuski i zapraszam do oglądania zdjęć :* <3
















Bokserka- CROPP
Spodenki- LOTUS CLONE
Łańcuch- CROPP
Adidasy- NIKE
Okulary- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz