me t meMusic

niedziela, 8 listopada 2015

Crazy nails



Witajcie ;) Przepraszam za tak długą nieobecność, ale jak już wspominałam w poprzednich postach przez jakiś czas tak będzie więc musicie mi to wybaczyć. Dzisiaj stworzyłam post o drugiej mojej pasji, którą nadal szlifuje i staram się dalej udoskonalać moje dzieła. Są to paznokcie, o które bardzo dbam i kocham. Uprzedzam pytania i komentarze: tak to są moje prawdziwe paznokcie, a nie żadne przyklejane. Wiem, że rysunki i wzory nie są do końca perfekcyjne, ale ciągle się uczę. Jak mówi powiedzenie: „trening czyni mistrza”. Zapraszam do oglądania i oceniania.
Buziaczki ;**



















5 komentarzy:

  1. Wow ale cudeńka !!! Nie no ile talentów kochana :) Pięknie ozdabiasz pazurki, widać, ze masz do tego smykałkę, świetne inspiracje dla nas, dzięki !!! Mi się podobają wszystkie, chciałabym móc co kilka dni robić sobie malowidła na dłoniach ach <3 Piękny kształt paznokci !!! zdolna bestia hihi :P

    Miłej niedzieli <3
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno-złote, granatowe i ostatnie perfecto! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwono-złote i trzecie od góry mnie urzekły.
    Czarno-złote mi się ze świętami skojarzyły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie długie pazurki :O! Ja z moim obgryzaniem nigdy tak daleko nie zajdę :(. Trzecie zdjęcie od końca jest mega, bardzo mi się spodobało :).

    OdpowiedzUsuń