me t meMusic

czwartek, 11 lutego 2016

Butomania

 Witajcie :D Od dzisiaj w mojej szafie pojawił się nowy gość, który zagości na dłużej. Tak mowa jest tu o nowych szpilkach, które dzisiaj do mnie dotarły. Już od dawien dawna wiadomo, że kocham zakupy, a za nowymi butami wręcz szaleję. Wczoraj przyszły do mnie również 4 paczki z ubraniami, które zamówiłam w tamtym tygodniu. Moro legginsy, niestety za krótki kombinezon, który od razu wystawiłam na OLX klik (kombinezon) i to co mam na sobie czyli lateksowe legginsy i zwiewna, biała koszula. Gdyby tego było za mało to jeszcze wczoraj wybrałam się na zakupy i jak to kobieta nakupiłam pełno bzdur i jednym z nich jest naszyjnik, który mam na sobie. Kobiety zdecydowanie nie powinny dostawać kasy do ręki lub karty z pieniędzmi, bo źle się to kończy. A jakie są Wasze ostatnie zdobycze? ;)
Całuję Was mocno ;**


Naszyjnik i bransoletka- SINSAY










Hybrydy sama wykonywałam.
Legginsy- ALLEGRO
Koszula- ALLEGRO
Szpilki- eButy
naszyjnik- SINSAY

3 komentarze: