me t meMusic

czwartek, 6 lipca 2017

Błękitne szpilki

 Witajcie ;* Z góry przepraszam za tak słabą jakość zdjęć, ale robiłam je wieczorem gdy zachodziło słońce i niestety nie powyostrzały się tak dobrze.
Tym razem połączyłam błękit z czernią. Czarna spódniczka w falbanki, która kiedyś była sukienką, ale przeszła metamorfozę, idealnie współgrała się z błękitnym topem wiązanym w pasie. Czarna ramoneska pojawiła się tylko dlatego, że było mi chłodno. Błękitne szpilki kupiłam przez internet na https://www.renee.pl/. Są to już moje kolejne buty z tego sklepu. Mogę z całego serca polecić tę stronę, ponieważ buciki są prześliczne, wygodne, zawsze odpowiadają opisowi i podanym rozmiarom, a w szczególności nie są wcale takie drogie.  Bardzo często mają kuszące promocje oraz najpiękniejsze pudełka jakie widziałam, które można sobie samemu wybrać przy składaniu zamówienia.
Buziaczki ;**











Bluzka- TU
Ramoneska- miejski sklep
Spódnica- miejski sklep
Szpilki- Renee

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne szpilki, kolor mają obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń