me t meMusic

niedziela, 25 września 2016

Jadę na Hel


Witajcie ;** To już ostatni wakacyjny post. Jak widać nie był już taki ciepły jak poprzednie. Teraz trzeba wrócić do rzeczywistości i żyć dalej.
Ostatniego dnia, a raczej przedostatniego dnia wybraliśmy się na Hel. Ostatnie spacery, zwiedzanie, zakup pamiątek, zdjęcia, a później już tylko pakowanie i powrót. Już nie mogę się doczekać kolejnych wakacji chociaż został mi jeszcze tydzień tych.
W przyszłym tygodniu zaczynam z jesiennymi wpisami. Muszę w końcu wziąć się za wymianę garderoby, ale szczerze tak mi się nie chcę. A to do mnie w ogóle niepodobne, bo zawsze lubiłam „obkupować się” gdy nadchodził nowy sezon.
Miłego oglądania ;** Buziaczki ;**














Sweterek- New Yorker
Spodnie- miejski sklep
Sneakersy- miejski sklep
Ozdobne ramiączka- Promees lingerie
Torba- Allegro

11 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia! :)

    http://nastolatkaprzedobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy czas na wypad nad morze! Zazdroszczę bardzo. No i życzę powodzenia w procesie wymiany garderoby na jesienną - ja ostatnio uporałam się z porządkowaniem szafy i teraz czuję, że bez zakupów się nie obejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia :) Pięknie wygląda Morze jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam nad morzem - planuję podróż w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wycieczka! Super wspomnienia :)
    Zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczyłam na jakąś relację z odwiedzanych miejsc,a tu same zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeuroczy sweterek <3 mam podobny i jest bardzo cieplutki :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia wprost cudowne! 🙈 Zapraszam do mnie: rainbowbubble1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń